BADMINTON

Velkommen til MIK Badminton

I Mariager Badminton Klub er der plads til alle, uanset alder og færdighedsniveau. Vi stræber altid efter at skabe fantastiske oplevelser for både øvede spillere og dem, der er nye i sporten. Hvis du har lyst til at prøve kræfter med badminton, har vi kacherer til udlån. Alt du behøver at medbringe er et par indendørs sko og godt humør!

Vi ser utroligt meget frem til at byde dig velkommen i vores klub, hvor passionen for badminton blomstrer og venskaber formes. Sammen vil vi skabe uforglemmelige øjeblikke på banen. Lad os starte badmintonrejsen sammen!

Ungdomstræning

Vores ungdomshold er opdelt i begynder- og øvede grupper. Uanset om du er helt ny eller allerede har erfaring, har vi et hold, der passer til dig. Du kan finde mere information om vores ungdomstræning under “Badminton tilbud”.

Motions-/seniortræning

Vores senior/motionist hold er åbent for alle, uanset alder eller erfaring. Vi træner hver mandag kl. 20.00. Uanset om du ønsker at forbedre dit spil eller bare nyde motionen, er du mere end velkommen til at deltage. Du kan finde flere detaljer om vores senior/motionist hold under “Badminton tilbud”.

Tilmelding og kontingentbetaling

Bestyrelse - Badminton

Har du spørgsmål, kommentarer eller brug for yderligere information? Så tøv ikke med at kontakte vores en af vores bestyrelsesmedlemmer. Vi er her for at hjælpe og sikre den bedst mulige oplevelse for dig i MIK Badminton.

Vi ser frem til at høre fra dig og ønsker dig en fantastisk badmintonsæson!

Henrik Vestergaard
Badmintonformand