Hovedsponsor

Mariager IK » OK Sponsoraftale

Tank penge til Mariager I.K.

Få et OK Benzinkort til billig benzin og diesel, og støt Mariager I.K.

Mariager I.K. har en sponsoraftale med OK, der er bygget op omkring OK Benzinkortet. Når du opretter et OK Benzinkort og knytter det til vores sponsoraftale, støtter OK Mariager I.K. med 6 øre pr. liter benzin eller diesel, du tanker på kortet. Derudover modtager vi en bonus, når du første gang har tanket 500 liter på dit OK Benzinkort.

Det er OK, som støtter Mariager I.K. med 6 øre pr. liter brændstof. Benzin og diesel koster altså det samme, uanset, om du støtter eller ej.

Ligegyldigt hvor i landet du tanker OK, kan du støtte Mariager I.K., så længe dit OK Benzinkort er tilknyttet vores sponsoraftale.

Få et OK Benzinkort

Har du allerede et OK Benzinkort?
Har du allerede et OK Benzinkort, som du ønsker at tilmelde sponsoraftalen med Mariager I.K., kan du blot ringe til OK på 70102033 og oplyse klubnavn samt dit kortnummer.

Du kan også støtte med OK Mobil
Du kan også støtte Mariager I.K. via dit mobilabonnement. Skifter du til OK Mobil støtter OK Mariager I.K. med 25 kr. her-og-nu. Derudover støtter OK med 6 kr. til Mariager I.K. for hver måned, du bruger OK Mobil.

Jo flere abonnementer der tegnes, jo mere støtte giver OK – det kan hurtigt blive til mange kroner i klubkassen.

Bestil OK Mobil her

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Poul Bo Nielsen på 40 46 13 70 eller virkelyst@chicks.dk.

Med et OK Benzinkort i hånden kan du tanke billig benzin og diesel på mere end 670 OK-tankstationer over hele landet. Læs mere om dine muligheder med OK Benzinkort her.

Hos OK kan du også købe billig fyringsolie, el og varmepumper. Du kan bestille døgnet rundt. Gå ind på www.ok.dk, eller ring 70 10 20 33.

Mariager Idræts Klub | Gl. Hobrovej 1 | 9550 Mariager | CVR-nr.: 33088507 |