Hovedsponsor

Mariager IK

Velkommen til Mariager IK´s hjemmeside

Du kan i menuerne finde information omkring de forskellige aktiviteter som Mariager IK kan tilbyde.

Nyheder fra Mariager Idræts Klub

MOVE fase 2 udbygges et eksisterende udendørs aktivitetsområde (MOVE)

MOVE fase 2 udbygges et eksisterende udendørs aktivitetsområde (MOVE) med en træningstrappe (der samtidig fungerer som forbedret adgang til Mariagers 11-mands fodboldbane), et udendørs fitness område, indkøb af streetredskaber, bord-bænkesæt samt etablering af en adgangsvej.

Fase 2 forventes påbegyndt januar 2022 og afsluttet 30. april 2022.

Vi tilstræber at sikre anlægget lang levetid og minimum af vedligehold.
MOVE området er etableret ved Mariagerhallen, der allerede danner rammen om egnens idrætsliv. MOVE stiller nye faciliteter til rådighed for alle i Mariager og omegn, MOVE kan supplere og maksimere den nuværende træning i alle Mariager IK’s afdelinger.

Udover muligheden for organiseret træning får børn, unge og voksne mulighed for aktivitet og bevægelse samt deltagelse i åbne ikke-organiserede fællesskaber.

Mariager IK har stået for udviklingen af projektet med projektgruppen som primus motor. Projektgruppen repræsenterer de forskellige afdelinger af Mariager IK (fodbold, håndbold, gymnastik, badminton og floorball). Udviklingsarbejdet er sket i tæt samarbejde med byens skoler, erhvervsliv og Mariagerfjord Kommune.

Regnskab for Move projektet fase 1

Overskuddet på 7.100 kr er brugt som del af finansiering af fase 1 i projekt MOVE.

Se mere i vedlagte regnskab

.
Regnskab (1.2 Mb)
Regnskab 2 (1.2 Mb)

MIK´s Facebookside:

Fælles aktivitetskalender:

Vi har I MIK været heldige at få en sponsorkontrakt med OK.

Hvis du tegner et OK Benzinkort, får MIK 6 øre for hver liter benzin du tanker.

Vi kan tjene endnu mere, hvis du også køber strøm og mobiltelefon-taletid hos OK.

Disse penge går til at hjælpe byens og omegnens børn, unge og vokse til et få motion og en god oplevelse i vores egen lokale idrætsforening.

Alle ledere og trænere i MIK er ulønnede. Derfor går pengene direkte til aktivitet i:

MIK Fodbold

MIK Håndbold

MIK Badminton

MIK Gymnastik

MIK Floorball.

Vi siger tusind tak for din opbakning 

Læs mere ved at klikke her

Mariager Idræts Klub | Gl. Hobrovej 1 | 9550 Mariager | CVR-nr.: 33088507 |